maandag 18 augustus 2008

Zondag's training

Tegenwoordig ga ik de zondagsochtends naar Tjeerd Daane in Suwald. Bij Tjeerd verzamelen zich meerdere lopers van Rapido om met elkaar een lange duurloop te gaan doen. Het tempo van deze lopen licht zo rond de 10 Km/u wat inhoud 6 minuut de kilomter. Lekker relaxed duurlooptempo dus. Het lijkt erop dat het begint aan te slaan want er komen er steeds meer. Gister (17 augustus) hebben we een route gelopen bedacht door Siebren. We hebben de route inmiddels de pontjesroute gedoopt. Bij Tjeerd vandaan zijn we direct op de pont gestapt en aan de overkant van het Pr. Margrietkanaal zijn we begonnen te lopen. De route was circa 15 kilometer lang. We hebben met z'n alleen weer een prachtige route gelopen(hiervoor dank Siebren). Na de tijd nog even een bakkie doen bij Tjeerd en daarna naar huis. Al met al weer lekker gelopen.

Thuisgekomen even gedouched en daarna zou ik een boterham eten. Werd ik plots gebeld door Jaring. "Waar blijf je?" .........."Waar blij ik?????????????"

Ja dat is waar ook we hadden afgesproken om met elkaar de route van de 16,1 kilometer van de Electrabelburgumrun te gaan fietsen om de knelpunten, waterposten etc te bespreken. Dus ik een boterham gesmeerd en als de wiedeweerga naar Ulbe. Vanaf Ulbe hebben we de route vervolgens gefietst. Hier en daar stoppen om de punten te bespreken. Zetten we hier wel of niet een verkeersregelaar neer? Komt hier een waterpost en zo ja waar.

Al met al een nuttige fietstocht.
De Electrabelburgumrun zit eraan te komen. We zijn benieuwd hoe het gaat lopen.

Geen opmerkingen: