donderdag 8 september 2011

Daar ben ik weer

Hahahaha, nou mijn voornemen om weer wat vaker op mijn blog te schrijven heb ik niet waar kunnen maken. Bijna 1 jaar geleden mijn laatste blog geschreven. Destijds had ik het over de beginnersclinic najaar 2010 en de Noorderfitrun die gelopen zou worden. Ik wilde onder de 25 minuten lopen en hoopte op een tijd onder de 24 minuten. Welnu hier mijn resultaat:

22 minuten en 54 seconden

Mijn doel dus ruimschoots gehaald. We zijn gister alweer begonnen met de beginnersclinic van het najaar 2011. Zo zie je maar "Time flies".

Mijn andere voornemen: "die van een marathon lopen" heb ik wel waargemaakt. Ik heb in april mijn 5e marathon gelopen. Echt heel goed ging het niet maar toch uitgelopen.

Wie weet komt er ook een 6e marathon. Als die er komt is het de Slachte marathon in 2012.

Ik zal proberen om de blog weer wat bij te houden maar dit keer beloof ik niks. Eerst nog maar druk met de ElectrabelBurgumRun van komende zondag bezig.

Wie weet tot gauw !!!

Geen opmerkingen: