vrijdag 14 maart 2008

2 x Dokkum Bonifatiusloop

Gisteravond voor mezelf weer eens getraind. Na een week ziek en een halve week niet helemaal fit (snotverkouden) moest het er toch weer eens van komen. Volgende maand is het al zover de marathon van Rotterdam dus er moest weer wat gebeuren. Ik loop dus nu een week achter. Afgelopen zondag naar Stiens en deze week zou ik dinsdag na de training lopen. Alleen het weer liet het niet toe. Donder en bliksem sierden de lucht, beter niet lopen dus. Maar donderdagavond kon het weer. Ik zou dinsdag 15 kilomter dus die doe ik dan op donderdag maar. ik heb ervoor gekozen om 2 x 7 kilometer te lopen. De eerste 7 Km rustig en de 2e een lichte versnelling. De eerste 7 ging in 40:44 en de 2e in 39:04 dus die missie is geslaagd. Daarna nog rustig naar huis gelopen bijna 15 kilometer op 80 meter na....:)

Zaterdag de Bonifatiusloop --> mogelijk 7 Km op hoog tempo
Zondag 35 Km duurloop....De verste uit het schema. Eigenlijk viel deze in de week dat ik ziek was, dus die doe ik nu maar. Eens kijken hoe deze gaat. Volgende week meer.....

Gelopen vandaag: 14,92 Km
Totaal tot nu toe: 557,98 Km

Geen opmerkingen: