maandag 17 maart 2008

Aicko

Gister hebben we Aicko opgehaald. Speciaal voor hem heb ik ook een blogspot gemaakt. Vanaf nu worden daar al zijn belevenissen op bijgehouden.

Kijk daarom snel op

http://aicko.blogspot.com/

Maar voordat we Aicko gehaald hebben heb ik eerst nog even getraind. Met een snelle 7 Km in de benen ben ik om 9:10 uur 's Ochtends de deur uit gegaan de regen en harde wind in om 35 kilometer hard te lopen. Vanuit Burgum ben ik de Hillemaweg opgerend op naar Leeuwarden. Inn Leeuwarden heb ik nog een stuk van de Marathon meegenomen. Kwam me al bekend voor dat station in Camminghaburen. Via de Groningerstraatweg ben ik toen via Tytsjerk naar Burgum (via de Zomerweg) gelopen. Totale afstand was volgens mijn klokje 34 kilometer. Volgens Google Earth was het echter 35,46 kilometer. Volgens mij komt Google Earth meer in de buurt want nog even op mijn klokje gekeken en dan zou ik gister 6,68 kilometer gelopen hebben ipv 7. Omdat ik in de organisatie van de Bonifatiusloop zit weet ik zeker dat de afstand van 7 kilometer op de Bonifatiusloop klopt. Dus als ik daar een berekening op los laat is er een calibratieverschil van 1,047904. Vermenigvuldig ik vervolgens 34 kilometer met 1,047904 dan kom ik op 35,62 kilometer. Moet mijn klokje binnenkort maar eens calibreren...

Nog 28 dagen en dan 42,2 kilometer.

Vandaag afgelegd 35,5 kilometer
Gister afgelegd 7 kilometer
Totaal nu afgelegd: 600,48 kilometer

Geen opmerkingen: