vrijdag 21 maart 2008

Donderdagavond training.

Gisteravond weer training gegeven. Was alweer een tijdje terug. Vorige week was Jaring aan de beurt de week daarvoor was ik ziek. Dus werd ook wel weer eens tijd dat ik het ging doen. We zijn in de stromende regen...gestart. Er waren toch nog 7 Die Hards die zich door het gure natte weer gewaagd hebben. Grote klasse mensen...

We zijn met z'n allen naar Singelland gelopen. Daar hebben we duurloop met versnellingen gedaan. Een half uur lang rondjes rennen in de spoelende regen. We lijken met zijn allen wel hartstikke gek...

Omdat de groep niet al te groot was heb ik zelf lekker meegetraind. Waardoor ik na de training niet zelf nog een keer er op uit moest. Ik ben na de training via een omweg nog naar huis gelopen zodat ik wel aan de kilometers van de avond kwam. Dus toch een beetje getraind. Morgen (Zaterdag maar eens kijken hoe het weer is en hoe ik mijn 29 kilometer zal afleggen) ik heb namelijk weer storingsdienst, hopelijk wordt ik niet gestoord :)

Gister afgelegd op de training 10,24 kilometer
Totaal nu afgelegd: 627,63 kilometer

Geen opmerkingen: